Triky na hubnutí od instagramové fitnesky, která inspiruje

Dvaatřicetiletá Chloe Madeley už osm let působí jako osobní trenérka, instagramová fitneska a televizní osobnost. Ne pochyb o tom, že zná nejen své tělo, ale i zdravé stravování a cvičení. Toto je pár jejích šikovných triků!

Jak sama tvrdí, na začátku její fitness cesty byl fakt, že se zamilovala do vzpírání a tréninku. Postupně se seznamovala s různými druhy cviků a stále se učila. K tomu přidala studium zásad výživy. Výsledkem jsou tři knižní bestsellery a 250 000 fanoušků na Instagram. Toto jsou její doporučení pro ostatní.

Najděte si cvičení, které vás baví
V první řadě je důležité, abyste si vybrali způsob cvičení, který vám bude přinášet potěšení. AK vás něco baví, děláte to s větším nasazením a vášní. Někteří lidé mají rady vzpírání, jiný spinning, další cvičení, které mohou dělat doma či lekce tance. Každý pohyb je důležitý. Nevnímejte ho jen, jako způsob odbourat kalorie nebo zhubnout. Cílem by měl být dlouhodobý zdravý životní styl.

Kardio je důležité pro odbourání tuků, ale ne pro získání svalů
Pokud je vaším cílem nabrat svalovou hmotu, pak můžete kardio vynechat zcela nebo ho dělat jen málo. Tehdy jsou důležité silová cvičení – ideální čtyři až pět dní v týdnu. Ostatní dny potřebují volno, aby se svaly zregenerovali.

Pokud chcete odbourat tuk a zhubnout, doporučuje kombinaci silového tréninku a 10 až 20 minut intenzivního kardio cvičení. Postupně kardio po silovém cvičení přidávejte – jednou za dva tři týdny o dalších pět minut, dokud nedosáhnete svého cíle ztráty tuku.

Každý týden proveďte jednu malou změnu
Obměna v tréninku zvýší motivaci, pomůže vám dosáhnout stanovených cílů. Navíc i tělo potřebuje obměny cviků.

Změny se mohou týkat i stravování. Například: místo sušenek začněte jíst ovoce, zvyšte počet projetých kroků, nebo zůstaňte cvičit o 5-10 minut déle. Díky těmto malým úpravám se vám podaří dodržet krátkodobé cíle, které v konečném důsledku vedou k dlouhodobým.

Vzdělávejte se v oblasti výživy
Všechny ženy, které cvičí by podle Chloe měli vědět na co jsou tělu bílkoviny, tuky, sacharidy. Jsou to tři základní makroživiny, z nichž sestává náš kalorický příjem. Bílkoviny by měly být dominantní složkou stravy: kuřecí maso, ryby, červené maso, cizrna, tofu, vejce, čočka a tempeh.

Pokud jde o sacharidy, důležité je naučit se, jak načasovat jejich příjem před a po tréninku. Upřednostněte zdravé nerafinované sacharidy, jako je hnědá rýže, hnědé těstoviny, sladké brambory, hnědý chléb a luštěniny.

Zbytek stravy by měly tvořit zdravé tuky: olivový olej, avokádo, losos a sýry. Rozhodně byste neměl hladovět, pokud chcete zhubnout.

Nezapomínejte žít vlastní život
Je naprosto v pořádku, udělat si den volna od cvičení, nebo jít s kamarády na večeři. Je také v pořádku, nepočítat při každém jídle kalorie. „Život je o nalezení rovnováhy mezi užíváním si života a snahou být fit a zdravý. Obojí se dá současně, „říká slavná trenérka.

pr clanky